Saturday, February 12, 2011

opocot! ! ! ! sindrom masyarakat melayu ker???


amboi kucing pon melatah kot huhuhuhu

salam 4 all readers...opocot!!lembu terguling2 masok longkang..aishhh adush terkejut i...kucing mlompat satni...huhuhu melatah ? ? ? oooohh tidakkk..aku belum tergolong lagi di antara mereka2 yg melatah..ermm adakah ia nya benar2 spontan atau pn di ada2 kn??? sesetengah individu ada yg bpendapat bahawa org yg melatah ni sebenarnye telah mewujudkan satu bentuk hiburan bg mnghiburkan org lain..bagaimanapun reaksi individu yg melatah berlaku dalam pelbagai bentuk..
ada yg melatah mengeluarkan perkataan yg tidak sopan..itu yg ta suke tu..dari situ kite da mengaibkan dri kite sendiri kn..di negara luar mereka mengkelaskan melatah adalah salah satu sindrom yg memudaratkan...persoalaannya sekarang apakah benar latah muncul akibat sindrom bawaan budaya masyarakat dan berkembang dalam masyarakat melayu?????

masih tidak jelas dengan ape yg berlaku..mungkin ciptaan tuhan yg sedemikian..kite pun tidak thu..
adakah ianya kelebihan??atau pun kekurangan??adakah ini adalah salah satu cara untuk mengambil perhatian ? ? ? ohh..hy org yg berkenaan sahaja yg mmpu mnjawab persoalan..yg penting adalah manusia adalah sebaik2 ciptaan ALLAH so haruslah kite bsyukur dengan ape yg telah di kurniakan =)

No comments:

Post a Comment