Friday, February 18, 2011

mencari yg pasti

jangan rampas kebahgiaan aku..='(

semalaman menangis kerana awak..
kenapa semua tu terjadi?
ta mungkin sy lepaskn awak mcm tu shja..
sy x sggup utk hadapinya..
kuatkah sy??
adakah masih ada kesempatan untuk kite bersama??
kenapa dia hadir dalam hidup awak? dia hadir sedangkan kite masih asyik bsama?
kenapa semua ini terjadi kepada sy??
cinta sy bkn utk seketika..
syg sy bukan gurauan smata2..
selama sy cinta sayang..ia akan abadi..
tak pernah sy cuba untuk menipu diri sendiri..
sy akui sememangnye terlalu byk kekurangan dlm diri ini..
jgn paksa diri sy menjadi sprtinya..
sy adalah sy..
dan akan mnjadi yg terbaik untuk awak..
tak mungkin untuk diri sy menjadi byg2 dirinya..
dan melenyapkan diri sy yg sebenar..
tak kan sanggup untuk sy..
walaupun sy terdaya..
sy akan tggu selagi nyawa masih di badan..

seandainya cinta masih miliki kite..
akan sy gagah kan kaki untuk berdiri..
mempertahankan cinta..
sehabis daya..

tp seandainya ia bkn..
sy akan blalu pergi jauh dari hidup awk..
walaupun di sudut hati awak tetap yg pertama bertahta..
akan saya berterima kasih kepada awak..
kerana pernah merwarnai hidup sy suram..
sy berlalu dengan harapan..
harapan yg kian pudar..
semoga apa yg berlaku terselindung himah yg amat besar untuk sy dan awak..
insyaALLAH.. ='(



1 comment:

  1. weh. mlm kau cite kat aku tu kan. tak sangka ex bf aku pon datang alek. kes aku da mcm kes kau. cume aku kat tempat bf kau skrg.
    knapa kena mcm ni ekk

    ReplyDelete