Friday, November 28, 2014

Penantian

Assalamualaikum
Morning yaaaa....
Btw hrini aku n kwn2 aku including yg tcinta... akan pergi kenduri yg x kurang jauh nya la kan...(kerteh)
Alamak rosak diet aku!
Diet la sgt.. but seriously mmg aku on diet k...
Almaklum berat skg uncontrol...
Dia pnye selera nk mkn nauzubillah..
Dasyat...
So skg ni diet la slgi boley... nty da berat sgt susah pulak nk turun..

Oh yaaaa....
Bbalik kpda tjuk entri tu..
Actually aku sedang mnunggu...
Menanti.... kwn2 aku ni dtg mai amik aku...

'Esok jgn lupe kol 7.30..eh2 kol 8.00'

Haaa tu dialog kawan aku....
Tapi hakikatnya kol 8.30 pn x npk byg...
Dan aku ni yg da bsiap seawal 7.30pg ni.. tercongok mnunggu..
Haha tp nk salahkn dia pn xbley sbb ini mmg salah aku...
Salah aku lah sebab lupe yg janji melayu memang mcm ni.....
Opsss hihihi but not all... just a few of them...
(Ade jgk yg punctual mcm aku hihi)

Xpelh aku menunggu dgn sabar...
Dgn perut gendang gendut tali kecapi da ni...
Xkyg perut x suke hati... hihi..
Pantun innovation...

Xstress mana mcm ni...
Makeup pn kian cair..
Peluh pn mula mbasahi setiap pelusuk..
Xpelh sabar itu separuh dari iman..
Kalo ko sabar ko boleh ganjaran...

Xpelah aku ttp menanti dgn senyuman..
Walaupun hati membengkak tramat.

Moral of the story : janji harus lah di tepati...xboley berjanji jgn berjanji k..
Peace no war...

Daaaaaaaaaaa...... 

No comments:

Post a Comment