Saturday, April 17, 2010

dissapointed


ini lah my group taekwando*speed power*

akuh ta tw nk ckp cmne yg pasti mng aku terkilan gile bla aku ta dpt training hri ni. sedey gler r...
kaki aku maseh injured lg lh...ummmsedey sangat..sakit tw..lebam sane cni.. tp aku mng ta pnh mnyesal..yg aku nk aku nk blja ilmu taekwndo..next week aku grading dgn kaki ku yg sakit lg..huhu sadis tp nk wat cmna ope aku pas n ley g ke next belt..ope so..

ya ALLAH kau sembohkan lh kaki hamba mu ini..amin..

kwn2 aku doakn lh juga ye..aku ta tw aku mng minat ngn taekwando..mang klo larang pon tetap gk bkeras nk masuk ini taekwando..kaki aku jd gni coz aku sparing ngn syami..kitorang berlaga kaki..bese lh aku kidal so bila sepak berlawanan jd lh btembong..mng aku jatuh r..sakit gler..dengan slomotion aku jatuh sambil aku meraung kesakitan hahahahahaha tp xpelh aku da g jumoa doktor da..alhamdulillah juz injured bese..saluran darah pecah thats y kaki lebam merah2..xpelh ope next week aku ley grading dgn cemerlang... =)

No comments:

Post a Comment