Saturday, January 8, 2011

morning! ! !



p/s amacam ? ? haha Mcm ustazah lak huh


salam..hye all mulaikan hari anda dengan senyuman..insyaALLAH
Mesti hidup korang hepi..tu yg aku relate dalam life aku..coz ape yg aku tw smile is the important element for heppy in our life..so even you all sad n down..stand out n try to smile..
ok!!! dont be a loser...
aduh2..skunk aku da jd mcm bini org da...
since ma mum kejew aku lh yg take over kje uma ni..
for instance,masak....+ bsuh bju + sidai bju + amek adek sek..
wawawawawawawawawawawawaw..
xpe2 only for 1month jer..after that kontrak habis tamat..
aku kne balik terngganu lak huhu
6 feb..aku ade kt terengganu..waaa rindoo bangat kt kawan2 aku..
for k.dayah,ayu,k.ain,k.liza..miss you so much tw..hihihi
xpe2 6feb kjap jer..


..SEE U D'IPT..





No comments:

Post a Comment